понедельник, 29 июня 2020 г.

Մեծ գործով եմ զբաղված, թշնամու առաջարկը կմերժեմ ամեն անգամ


«Բայց նրանք այս նույն բանով ինձ մոտ ուղարկեցին, և ես նրանց նույն ձևով պատասխանեցի» (Նեեմիա 6:4):

Սանաբաղատն ու Գեսամը հանդիպման առաջարկ ուղարկեցին Նեեմիային, որ խանգարեն նրան ավարտելու պարսպի շինարարությունը: Նեեմիան հասկացավ նրանց խորամանկությունն ու  մերժեց. «Ես մեծ գործով եմ զբաղված և չեմ կարող իջնել. ինչո՞ւ դադարեցվի աշխատանքը, երբ այն թողնեմ ու իջնեմ ձեզ մոտ» (Նեեմիա 6:3):
Բայց նրանք մերժումը ստանալուց հետո շարունակեցին նույն առաջարկն ուղարկել, իսկ Նեեմիան ամեն անգամ մերժեց: Այս պատմությունն ինձ հիշեցրեց, որ մեր թշնամու՝ սատանայի առաջարկը պետք է մերժենք ոչ թե մեկ-երկու անգամ, այլ ամեն անգամ, երբ առաջարկ ուղարկի, մեր պատասխանն ամեն անգամ պետք է բացասական լինի:
Գիտեմ, որ սատանան չի ալարում, նույն մեղքի փորձությունը կարող է բազմիցս ուղարկել, բայց իմ պատասխանը պետք է լինի հաստատուն «ոչ»:
Իմ օրագրից.  օգոստոսի 24, 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий