среда, 1 апреля 2009 г.

Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ


Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ,
Եթե նույնիսկ իմ դեմ դավեր նյութեն
Հրամանատարներն ու կուսակալները բոլոր,
Առյուծների գուբից չեմ վախենալու,
Դանիելի պես հավատարիմ եմ լինելու,
Հաստատ որոշել եմ.
Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ:

Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ,
Եթե նույնիսկ վեց անգամ պատասխան չգտնեմ,
Յոթերորդ անգամին միայն փոքրիկ ամպ տեսնեմ,
Դարձյալ հույսս չեմ կորցնելու,
Եղիայի նման անձրևին եմ սպասելու,
Հաստատ որոշել եմ.
Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ:

Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ,
Եթե նույնիսկ Աստծո զավակը դեռ բանտում է,
Օր ու գիշեր Աստծուն եմ աղաղակելու,
Եվ մի օր Տիրոջ համար կապվածը դուռն է թակելու,
Առաջին եկեղեցու նման աղոթքով եմ սպասելու,
Հաստատ որոշել եմ.
Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ:

Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ,
Եթե նույնիսկ նեղության բանտում եմ,
Տիրոջը օրհնություն եմ ես երգելու,
Ու բանտի դռներն են բացվելու,
Պողոսի ու Շիղայի նման Նրան եմ օրհնելու,
Հաստատ որոշել եմ.
Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ:

Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ,
Եթե նույնիսկ ամենքն ինձ խանգարեն,
Եթե ասեն. «Տերը քեզ չի լսի»,
Առավոտը, կեսօրին ու երեկոյան
Պիտի հառաչեմ, գանգատներս Հիսուսին պատմեմ,
Նա ինձ կլսի, իսկ ես
Ամեն ժամանակ պետք է աղոթեմ:

    Հռիփսիմե Մկրտչյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий