пятница, 3 апреля 2009 г.

Վերջին արթնությունը, նոր «Գործք առաքելոցը»


Տեր, ամեն անգամ, երբ կարդում եմ «Գործք առաքելոցը»,
Հիշում եմ, որ Քո փառավոր գալստից առաջ
Լինելու է մի նոր «Գործք առաքելոց»,
Որը գրված է ոչ թե թղթի վրա,
Այլ Քո իմաստուն, փառավոր ծրագրում:
Ուզում եմ լինել նոր «Գործք առաքելոցի» ոչ թե ընթերցող,
Այլ... գործող հերոսուհի:
Շնորհիր ինձ լինել Վերնատանը հավաքված,
Քեզ սպասող աղոթքի զինվորներից մեկը,
Օգնիր ինձ դառնալ գթասիրտ ու օգնելու պատրաստ մի Այծեմնիկ,
Ուզում եմ լինել սրտանց Քեզ ծառայող,
Տունը եկեղեցու վերածած,
Մարդկանց Ճշմարտության ճամփան ցույց տվող անձնվեր Պրիսկիղա,
Ուզում եմ լինել հյուրընկալ Լիդիա,
Խոսքիդ տարածմանը ծառայող Մարիամ և Պերսիդե:
Երբ Հոգուդ կրակը նորից կտարածվի աշխարհով մեկ,
Օգնիր ինձ դառնալ այդ սուրբ հրդեհի պատճառներից մեկը,
Երբ կուղարկես արթնությունը վերջին,
Թող առաջինը աչքերս բացեմ,
Վերջին անձրևի կաթիլներն առաջին,
Այնքան եմ ուզում, որ ինձ վրա թափվեն:

Հռիփսիմե Մկրտչյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий