вторник, 3 марта 2009 г.

Օրհնությունների հաշվապահ


Տեր, ինչ սքանչելի է լինել հաշվապահ Քո օրհնությունների,
Մեկ առ մեկ գրանցել Քո շնորհած բարիքները
Ոչ միայն իմ տետրում, այլև իմ սրտում.
Սիրում եմ երգել Քեզ օրհնություն,
Ինչ բերկրանք է Քեզ միշտ մատուցել գոհություն,
Հաշվել օրհնություններս, ոչ թե նեղություններս,
Մոռանալ վշտերս, հիշելով, որ բազում են ուրախություններս:
Ուզում եմ տրտունջը հեռացնել իմ շուրթերից՝
Հիշելով, որ սրբելու ես արցունքն իմ աչքերից,
Խնդիրներս ձեռքերիդ մեջ եմ հանձնում ես,
Վստահելով դրանց լուծումը միայն Քեզ:
Շատ բան չգիտեմ.
Անցյալում կատարված շատ բաներ չեմ հասկանում,
Հաճախ չգիտեմ նույնիսկ, թե հիմա ինչ ես անում,
Ապագայի անակնկալները հայտնի չեն ինձ,
Բայց այն, ինչ պետք է իմանայի, չես ծածկել ինձնից.
Գիտեմ, որ չես սխալվում,
Ուրեմն գիտես, թե որն է բարի ինձ համար,
Սերդ չի փոխվում,
Ուրեմն կամենում ես բարին ինձ համար,
Զորությունդ չի պակասում,
Ուրեմն կարող ես կատարել իմ կյանքում
Այն, ինչ Քո իմաստությամբ բարի ես համարում,
Այն, ինչ Քո սիրով շնորհել ես կամենում.
Իսկ ես օրհնություններդ թվարկել եմ ուզում.
Այսօրվանից մինչև օրը փառավոր գալստիդ
Թող լինեմ հաշվապահ օրհնություններիդ բազում:

Հռիփսիմե Մկրտչյան 

Комментариев нет:

Отправить комментарий