суббота, 7 марта 2009 г.

Ոչնչացնող կրակը չեմ խնդրում ուրիշների համար, ինձ ուրիշ կրակ ուղարկիր


«Տեր, ուզու՞մ ես, որ ասենք՝ երկնքից կրակ իջնի
Ու նրանց ոչնչացնի» (Ղուկաս 9:56).
Հիսուս, ինչ լավ է, որ Դու մեզ նման չես մտածում,
Ի՞նչ կլիներ, եթե պատժեիր կրակով
Բոլոր նրանց, ովքեր Քեզ չեն ընդունում:
Մինչ մտածում ենք, թե ճիշտ կլիներ,
Եթե երկնքից կրակ իջներ, չարերին ոչնչացներ,
Քո հանդիմանությունը հիշեցնում է մեզ,
Թե ինչ նպատակով ես Դու աշխարհ եկել.
Չես եկել կորստյան մատնելու, այլ փրկելու:
Փոխանակ ցանկանամ, որ երկնքից կրակ իջնի, նրանց ոչնչացնի,
Պետք է խնդրեմ, որ երկնքից ինձ ուղարկես
Կրակը... Քո Հոգու,
Որ ոչնչացնի իմ մեջ ոչնչացնող կրակը խնդրող հոգին,
Որ հասկանամ՝ Քո գործը փրկելն է,
Իմը՝ Քո փրկության մասին պատմելը,
Որ անհանգստանամ կորսվածների փրկության համար
Եվ ճշմարիտ վկա դառնամ Քեզ համար: 

Հռիփսիմե Մկրտչյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий