пятница, 6 марта 2009 г.

Հանդիպում Հիսուսի հետ


Հիսուս, մինչ փակում եմ դուռն իմ սենյակի
Գաղտնի վայրում հանդիպելու Քեզ,
Խնդրում եմ, որ բացես դուռը իմ սրտի,
Որ այնտեղ պահեմ այն, ինչ ինձ պետք է ասես:

Մինչ փակում եմ աչքերս, որ ոչինչ ինձ չշեղի
Այն ժամանակ, երբ կանչում եմ Քեզ,
Խնդրում եմ, որ հոգուս աչքերը բացես,
Որ տեսնեմ սքանչելիքները Քո անգին Խոսքի:

Մինչ հեռանում եմ ամենքից ու ամեն ինչից,
Խնդրում եմ, պաշտելի Տեր, որ ինձ մոտ լինես,
Երբ անջատում եմ բոլոր ձայները մտքերիս,
Խնդրում եմ, որ Քո մեղմ ձայնով սրտիս հետ խոսես:

Ներիր, որ երբեմն չեմ գալիս հանդիպման,
Իսկ դու շարունակում ես անընդհատ ինձ սպասել,
Ներիր, որ մոռանում եմ Քեզնից խնդրել այն,
Ինչ Դու փափագում ես Քո սիրով ինձ շնորհել:

Ներիր, որ անընդհատ վազքի մեջ եմ եղել
Ու մոռացել եմ ոտքերիդ մոտ նստել,
Հիմա գալիս եմ մեր հանդիպման վայրը,
Էլ չեմ ուզում Քեզ սպասեցնել:

Հռիփսիմե Մկրտչյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий