среда, 4 марта 2009 г.

Նմանվել սուրբգրային հերոսուհիներին


Տեր, ինձ Ռեբեկայի ջանասիրությունը տուր
Ու թեև կարիք չկա, որ ջրհորից ջուր հանեմ ուղտերի համար,
Կյանքի ջրի աղբյուրի տեղը պիտի ցույց տամ մարդկանց:

Ինձ Հռութի եռանդն ու խոնարհությունը տուր
Ու թեև կարիք չունեմ  հավաքելոի հասկերը մնացած,
Ուզում եմ խոնարհությամբ Քո արտում գործել:

Ուզում եմ ինձ դարձնես Եսթերի նման,
Թեև թագուհի չեմ, ոչ էլ գեղեցկուհի,
Ուզում եմ նրա նման անձնազոհ լինել:

Ինձ Աբիգիայի պես խորագետ դարձրու
Եվ այնքան դժվար իրավիճակներում
Օգնիր նրա պես խաղաղարար լինել:

Ինձ երկրպագող սիրտ ու Խոսքիդ հանդեպ ծարավ տուր
Ուզում եմ բեթանացի Մարիամի նման ոտքերիդ մոտ նստել,
Ինձ համար ամենաթանկագինը Քեզ ընծայել:

Ինձ դարձրու Այծեմնիկի նման,
Թեև նրա արհեստից ոչինչ չեմ հասկանում,
Ուզում եմ նրա նման միշտ օգնել մարդկանց:

Շատ եմ ուզում Պրիսկիղային նմանվել,
Թեև չկա Ակյուղաս իմ կյանքում,
Ուզում եմ նրա պես Քեզ սրտանց ծառայել:

Տեր, դարձրու ինձ այնպիսին, ինչպիսին ուզում ես, որ լինեմ,
Թեև շատ բան չգիտեմ ու չեմ հասկանում,
Այնքան երջանիկ եմ, որ Քո դուստրն եմ: 

Հռիփսիմե Մկրտչյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий